HTML

Fotóalbumom

Kattints IDE, hogy megnézhesd az albumom!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

2011.03.07. 21:34 sb656

#004 A szállás keresés

Szombat reggel elálltam az autóval egy ingyen parkolóba (hihetetlen, de van). Gyorsan visszamentem netezni és reggelizni. Miután kicsekkoltam a hotelből elindultam szállást keresni hosszú távra. Ez így nem állapot, muszáj valamit találnom, mert vészesen fogy a pénzem. Maradt 290 euróm, ebből még ennem, tankolnom és szállást kifizetni kell hó végéig. Kemény! Gondoltam először megyek ingyen netezni, azt választottam, amelyik közelében van benzinkút és lehet gázt is tankolni. Először megtankoltam, majd net. Kb. 2 óra böngészés a neten és számtalan telefonhívás után találtam egy hihetetlen ajánlatot. 100 euró per hét, nincs kaució (normál esetben 300-600 euró a kaució) és nincs rezsi. Sajnos nincs net, de 3 hetet kibírok, Lufinál úgyis lesz net. Beszélek a tulajjal, van szabad szoba és pont a hónap végéig…hát ez hihetetlen. Elmondja, hogy most lett renoválva az egész, szinte minden új. Nyugodt környék, jó közlekedési pont, külváros, hibátlan. Viszont most el kell döntenem, hogy kell-e, mivel Flensburgból jön le (300 km oda-vissza). Nehéz döntés olyasvalamire, amit nem ismersz, nem tudod milyen lesz, főleg olyan napok és szállások után, amiket átéltem igent mondani. Megbízhatónak tűnik és szavahihetőnek, hát belemegyek. 2 óra múlva érkezik, addig foglaljam el magam. Elmegyek kaját vásárolni a Famila nevezetű üzletláncba. Meglepően nagy és kellően felszerelt. Itt minden van, de tényleg…ruha, élelmiszer, műszaki cikk, gyümölcs, víz, alkatrész. A legjobban egy Tesco-hoz tudnám hasonlítani, de valahogy sokkal jobb. Miután bevásároltam elindulok a címre, viszonylag hamar odaérek. Festőien szép táj, tiszta levegő, igazi falusi hatás. Legjobb… jó lesz ez nekem. A sietős világból ide jövök pihenni, hibátlan. A házak jó régiek és a tipikusan öreg sötét színű téglából építették, amelyet belepett a moha itt-ott. Idő közben megérkezik a tulaj, rövid bemutatkozás majd belépünk a házba. Közli velem, hogy most nincsen kulcsa, mert a házmester nem hagyta ott a kulcsokat és nem tudja kinyitni a felső szintet.

 

Azt mondja: Gleich kommt der Peter und bringt den Dietrich (Dítrih vagy Dítris tanyasiasan) mit, er wird die Tür öffnen. Vagyis jön a Péter és magával hozza a Dietrich-t, ő fogja kinyitni az ajtót. Kisvártatva meg is jön 1 ember. Mondom, hogy egyedül van. Mire a tulaj: - Ő a Péter,hát persze, hogy egyedül van. - És a Dietrich, ő nem jön? Kérdem én. A tulaj elneveti magát és elmagyarázza nekem, hogy a Dietrich egy szerszám, amivel nyelves zárakat nyitnak ki. J
Bejutunk a szobába, kicsit izgulok, hogy mit vettem ki…és láss csodát. Megmutat mindent a szobában, lebeszéljük az anyagiakat és megmutatja a nevezetes pontokat a városban.
 
Mindent elintéztem, úgyhogy hétfőn mehetek az LHT eligazításra. Oda még kellene ezt-azt fénymásolnom és nyomtatnom, de azt elintézem hétfő délután.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hamburgerbala.blog.hu/api/trackback/id/tr722719970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása