HTML

Fotóalbumom

Kattints IDE, hogy megnézhesd az albumom!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

2011.03.22. 23:50 sb656

#010 The Transporter

Eljött a szombat reggel. Várom az autószállítót. Kicsivel 9:00 után meg is érkezik egy 7 üléses Mitsubishi Pajero megtestesülésében. Egy arab csóka csücsül a volán mögött és mondja, hogy jött az autóért. Hibátlan, akkor már pakolhatjuk is fel az utánfutóra…gondoltam én, mikor elkezdi magyarázni, hogy próbált elérni, de senki nem vette fel a telefont, stb-stb. Mielőtt belemélyülnék a történet következő mozzanatába, hozzá teszem, hogy a 80 eurós árat a szerelő is meg én is lebeszéltük. Sőt, én kétszer hívtam bentről a cégtől, és az Ő kérésére még SMS-t is küldtem, honnan hová, milyen autót, még a súlyát is megadtam. Mindezt csütörtökön. Erre megpróbálja elhitetni velem, hogy elszámolta magát, mert neki ez nem 60 km lesz, hanem oda vissza 120, meg még ide is kellett jönnie, meg tankolnia kellett, meg csípi a fing a szemét és 8 éves lett a hűtője……ezért ő 130 EUR-t kérne. Hát, akkor kezdjük előröl.

 
- Tehát többször lebeszéltem önnel telefonon…
- Igen próbáltam felhívni, de senki nem vette fel.
- Mikor?
- Ma reggel.
- Az egy munkahelyi telefon, szombaton nem dolgozok, de úgy rémlik, hogy küldtem SMS-t is. Amely így mindenféleképpen kijelzi a számomat, tehát az egyszerű visszahívással fel tudott volna hívni.

Na, akkor az ár lecsúszott 110-re. Még mindig sok, főleg, hogy lebeszéltük a 80 EUR-t. Közben bizonygatja, hogy ő milyen olcsónak számít itt, meg, hogy más 500-ért vinne el, meg mit tudom én még, hogy miféle hazugsággal jött még elő. Ok, elhiszem, DE! Amit egyszer lebeszéltünk, azt nem módosítjuk! 80-at beszéltünk le. Ha most azt, mondja, hogy 90-et kér, mert elszámolta magát, akkor az még ok (akár borravalónak is felfoghatom), de a másfélszeresét kéri…
 
Gyorsan felhívom a szerelőt, hátha tud valami ötletet mondani. Elmesélem a kis afféromat a szállítóval, majd közli, hogy még múltkor lebeszélte a sógorával, hogy 80-ért elszállítana, csak mivel jött ez a faszi, nem akarta bonyolítani a dolgot. Megbeszéljük, hogy 5 perc múlva hívjam vissza, és akkor megmondja a tutit. Jó!
Addig fel-alá járkálok és jár az agyam…letelt az 5 perc. Felhívom. Mondja, hogy ha kell, akkor mindjárt indul. Jó, akkor 2 perc és visszaszólok. Ezzel a lendülettel odafordultam az arab taghoz és közöltem vele, hogy most itt van, eljött idáig, 80 EUR-t beszéltünk le, akkor 80 EUR-ért elviheti az autót, és akkor a pénzénél marad, nem bukja be az ide utat, mivel találtam egy másik fuvarost, aki elvisz 80-ért ha maga nem visz el. Még fel volt háborodva, hogy hogyan képzelem, és elhajtott. Gondolom úgy volt vele, hogy az autónak ígyis-úgyis mennie kell, és ha már itt van a szállító, akkor már bepróbálkozik egy kicsit drágábban... Gyorsan felhívtam a szerelőt, hogy jöhet a szállító.
 
Kb. 1 óra alatt meg is jött egy ADAC-s teherautó. Kitoljuk az autót a parkolóból, majd a csörlő elintézi a maradékot.  Útközben elmeséltem, hogy jártam a kocsival és, hogy kerültem kapcsolatba a szerelővel és természetesen az arab szállítót is megemlítettem. Kiderült, hogy a faszi egy autókereskedésnek dolgozik, és hébe-hóba az ADAC-nak is besegít, mellette meg kamionsofőr is. Megkérdeztem, hogy járt-e már Magyarországon. Meglepő volt a válasza…Minden évben! Mivel a F1-es magyar nagydíjkor a németek a saját autóikat szeretik használni, na meg úgy olcsóbb nekik (belső, céges téma). És akkor ő felrakod egy kamiont autókkal és elindul Magyarországra, majd (kapaszkodj meg) Kobana Kiszpeszt-en rakodik le.

- Hogy hol? Kőbánya Kispest?
- Azzazzazza, Kobana Kiszpeszt! Na még ilyet.

Idő közben megérkezünk a szerelőhöz. Lepakoljuk az autót és megbeszéljük a részleteket. Tök rendes fazon, mivel mondja, hogy itt nincsen se vonat se busz, ezért elvisz a legközelebbi városba, ahonnan indul vonat Hamburgba. Hibátlan!
 

Szépen hazaslattyogok majd eszembe jutott, hogy nem csináltam képet…na szép. De cserébe találtam egy szép békát, amit szállításra használnak. Kedden költözök, még lövésem sincs hogyan csinálom, abban reménykedek, hogy időben jól össze tudom egyeztetni a ki- és beköltözést és akkor nem megy rá az egész napom.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás autó németország hamburg szerelő szállítás bispingen


A bejegyzés trackback címe:

https://hamburgerbala.blog.hu/api/trackback/id/tr922763755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása