HTML

Fotóalbumom

Kattints IDE, hogy megnézhesd az albumom!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

2011.03.11. 20:24 sb656

#006 A másnap

Kedd reggel még alszok és próbálom kipihenni magam, illetve összeszedni a gondolataimat, hogy jutok be a munkahelyre a HVV-vel (Tömegközlekedés), mivel se megtervezve se kigondolva nincsen. Illetve van még egy dolog. Mivel a beköltözésnél nem kaptam kulcsot, így azt majd később kapom meg…na, tegnap este mikor lerobbantam, hívott fel a srác, hogy itt a kulcs. - Ember, nagyon rossz az időpont, majd inkább holnap. Reggel felhívtam, hogy hozhatja a kulcsot, azt megvárom, mivel egész nap oda leszek és azért mégiscsak az összes cuccom itt van a szobámban. Hát kb 12:30 után érkezik meg, átveszem a kulcsot és elindulok a melóhelyre. Az utazás csak annyiban rossz, hogy nem ismerem se a környéket, se a járatokat, se a csomópontokat. Kb 15:30-ra érek be, rohanva, kikészülve. A főnökömet reggel felhívtam, hogy kések, de megyek, csak nem tudom mikor. Bent persze már kíváncsian fogadtak, hogy mi volt és csodálkoztak, hogy ÉN leálltam vitatkozni a rendőrökkel. Persze, hogy leálltam, hiszen nem akartak segíteni, hát kit kellett volna felhívnom? Persze helyeselték, csak hogy el tudtam intézni, meg, hogy sikerült és minden jól zajlott, úgy, hogy 3 napja vagyok Németországban. Valahol igazuk volt, mert a fene se tudja… Habár ezt inkább a nyelvtudásomnak köszönhetem, szerintem. Ha ez mondjuk Olaszországban, vagy Törökországban történik, lehet nem ment volna így. Leülök a gépem elé és el kezdek dolgozni. A nap további része eseménytelen, modellezek és kész J. Bent a az egyik munkatárs segít nekem HVV útvonalat keresni, így már hazafelé rövidebb úton és hamarabb érek haza. A hazaút utolsóelőtti tömegközlekedési eszköz hajó! Azóta minden nap hajóval kezdek illetve zárok. Itt kb 30 perc az út, ami szép látvánnyal és kellemes ringással telik el. Az út maradék részét metróval (U-Bahnnal) és Busszal teszem meg. Ha sietek és jó a kapcsolat két tömegközlekedési eszköz között, 1,5 óra alatt bent vagyok. Az U-Bahn nagyon jó, és sokrétű. Sűrűn és pontosan jár. A Buszok is nagyon modernek, csendesek és, ÉS mikor megáll, akkor a busz jobb oldalát leengedi, hogy közelebb kerüljön a padkához, így nem kell fellépni rá, ha pedig elindul, azonnal szintel és visszaáll vízszintesre. Van az 5-ös busz, ami olyan hosszú, hogy 2 csuklópontja is van. Kb. olyan hosszú, mintha 2-3 buszt kötnénk össze.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás németország szállás hamburg hajó hvv ubahn


A bejegyzés trackback címe:

https://hamburgerbala.blog.hu/api/trackback/id/tr372731848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása