HTML

Fotóalbumom

Kattints IDE, hogy megnézhesd az albumom!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

2011.03.12. 22:42 sb656

#009 Hétköznap

Kezd néha szebb idő lenni. A havas idő kezd elmúlni és néha-néha kisütni a nap. A reggeli hideg és a langyos napsütés jó páros. Kimerészkedek a hajón a felső szintre (fedetlen). Mikor elindult a hajó, már nem tűnt annyira jó ötletnek, mert iszonyatosan el kezdett fújni a szél, közben a menetszél is rájátszott, úgyhogy gyorsan eszkimó style-ra vettem a figurát és mindenemet eltakartam. Egyedül a szemem és a kezem volt szabadon. A látványosabb dolgokat megörökítettem. Biztos lesz ez még nyáron is szép, de nekem ez a fagyos tiszta idő annyira tetszett. Mire megérkezek a 30 perces út végén, úgy érzem, hogy minden megfagyott bennem. Kétszer is elgondolkozok, hogy megakarok-e mozdulni. De menni kell, vár a meló. A munkába menet hallom, hogy jön egy helikopter. Eléggé alacsonyan szállt, gondoltam lövök róla képet. Szerintem kerestek valakit vagy valamit, mert többször is elszállt felettem. Megint csak a rendőrség. A városban sem szarral játszanak. Az arcomat olyannyira kifújta a szél, hogy lángvörös lett és az irodában megkérdezték, hogy futottam? Nem csak kint álltam a hajón. Befejeztem a SW-t. Gondoltam hogy akkor neki esek a WBT-nek. Hát péntekig ezt csináltam. Azt hittem kevesebb lesz, de volt olyan, amit 6 órán át csináltam. Voltak érdekes elemek benne (hajtómű), de volt egészen érdektelen rész is. De hát muszáj megcsinálnom, mivel a végén kapok egy papírt, amit aláírva oda kell adnom a főnökömnek. Nincs mese, kell és kész.

5 komment

Címkék: utazás rendőrség németország hajó hétköznap


A bejegyzés trackback címe:

https://hamburgerbala.blog.hu/api/trackback/id/tr922734622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korzo 2011.03.13. 20:04:41

És kezeslábast mikor kapsz, HE? (c:

sb656 2011.03.13. 20:09:25

@korzo: Hát ha sikerül megfűzni a big-boss-t, hogy engedjen Dock-praktikumra. És akkor lesz póló, de csak fehér nadrág meg fehér zubbony...nem néz ki izgalmasnak. Mint egy szobafestő ruhája. :-)

korzo 2011.03.13. 20:15:48

Annyi baj legyen, majd jól összekenheted igazi repülőgép hidraulika olajjal!
(feltéve, hogy nem a vizesblokkból kell kiszedned majd a dugulást :o)

sb656 2011.03.13. 20:19:12

Hát remélem nem, mert akkor nagyon pályát tévesztettem. De mennyivel frankóbb lenne, egy kék kezeslábas sárga LHT felirattal. Plusz az LHT-s láthatóságis kabát...

rotax122 2011.03.14. 20:27:23

Hi !
nagyon jó lett a blog !
jók a képek is ... ;)
süti beállítások módosítása