HTML

Fotóalbumom

Kattints IDE, hogy megnézhesd az albumom!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

2011.03.12. 22:14 sb656

#008 Keressünk szerelőt

 

Eljött a hétvége. Vége van ez első hetemnek. Bent a cégnél mindenki rendesnek és segítőkésznek tűnik. Problémáim akadtak a rövidítésekkel. Elég jól beszélek németül, de az angol szakszavakkal és rövidítésekkel megspékelt mondatok kifognak rajtam. Értsd úgy, hogy minden szót értek a mondatban, de a rövidítések annyira megtörik a mondatot, hogy nem bírom összerakni, hogy miről is van szó. Nagyjából sejtem, de az annyira kevés, mint macisajtban a brummogás. Na, majd csak kialakul. Ezt a hetet SW gyakorlással húztam ki. Már elég sok mindent rajzoltam. A tutorialt lassan kivégzem. Már a másik 500 oldalas kötet közepénél járok. A hétvégén semmit nem csináltam…a szó szoros értelmében semmit. Konkrétan vegetáltam. Aludtam, ettem, pihentem…aludtam, ettem, pihentem…basszus hétfő.
A kollégák már elneveztek Spätschicht-nek (esti műszak) mivel minden nap fél 11-re járok be dolgozni. Elég frusztráló, hogy te vagy az utolsó aki megérkezik és az utolsó aki elmegy haza. Nem túl kellemes érzés, de nekem most a spórolás mindenek felett. Szerencsére pénteken megérkezett a pénz Timitől. Ha pénteken nem jött volna meg akkor váltanom kellett volna forintot euróra, mert úgy indultam el reggel 8:00-kor gyalog a HASPA-ba, hogy 2 euróm volt. Gyorsan le is vettem majdnem az összeset, mivel a titkos kódom és a bankkártyám a Hansaváros bármely pontjában keringhetett. Nem szerettem volna, ha véletlenül eltűnik. Biztosabb ha nálam van. Hétfőn felhívtam azt a szerelőt, akit a főnőköm ajánlott. Egy nagy kamion márka szerelője itt Hamburgban és otthon szerelget. Le is beszéljük, de egy gond van. Hamburgtól 60 km-re van Bispingen-ben. Mivel reméltem, hogy megvan a javítás egy hengerfejtömítés cserével, gondoltam inkább egy másik szerelőt keresek. Nagyjából kis is számoltam. 40 euró a tömítés 200 a javítás…250-300 euróból meg is vagyok…aham, azt hitted. Itt egy hengerfejtömítés csere 500 eurótól indul. Na most légy okos Domokos. Ha közelre viszem szervizbe, akkor drága, ha Bispingenbe viszem, akkor meg a szállítás egy vagyon. 160 euróért már találtam szállítót, de az még mindig drága nekem. Majd felhív a bispingeni szerelőm, hogy tud egy szállítót 80-euróért. Hát erre nem mondhattam nemet. Lebeszéltük az időpontot, hogy szombaton 9:00-ra jön a szállító. OK, kezd kialakulni a dolog. Remélem más meglepi nincsen erre a hétre, mert a múlthét elég volt egynek. A költségvetésem így is eléggé deficites.

Szólj hozzá!

Címkék: kocsi németország hamburg szerelő szállító bispingen


A bejegyzés trackback címe:

https://hamburgerbala.blog.hu/api/trackback/id/tr462734560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása