HTML

Fotóalbumom

Kattints IDE, hogy megnézhesd az albumom!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

2011.03.07. 21:22 sb656

#003 Az ügyintézés

Eljött a péntek, sikerült a koli ügyvezetőjétől a kellő papírt megkapni, amivel beslattyogtam a hivatalba és 10 euroért cserébe kaptam egy másik papírt, amivel mehettem a bankba. Kezdem azt hinni, hogy előző nap a szagom miatt nem voltak kedvesek az emberek J. A bankban, a Hamburger Sparkasséban (HASPA) nagyon rendesek voltak. Felajánlott egy csomagot, ami nekem jó lesz, tele van kedvezménnyel, kapok mellé egy Joker kártyát is, ami még további kedvezményre jogosít fel. Közben egy kellemes beszélgetésbe csap át az ügyintézés. Megkínál gyümölcslével, vízzel, kávéval és a kezembe nyom egy csomag gumicukrot. Egyszerű fogások, de tényleg működik. Sokkal jobban éreztem magam és jót beszélgettem, miközben ő mindent elintézett. Nem értem, hogy ez miért nem természetes otthon nálunk. Frankón nem az van, hogy nesze semmi fogd meg jól oszt’ mehetsz amerre látsz, hanem küzdenek érted, mivel TE\ÉN adom nekik a pénzt. Miután mindennel végeztünk tovább álltam szállást keresni. Gondoltam szerencsét próbálok a hamburgi Moulin Rouge-ban, a Reeperbahnon. A kocsi megpakolva benne a fél életem, enyhén szólva is fostam, hogy megfújják, vagy feltörik. Volt ott már 9 eur\éj szállás is, de ahhoz 14 emberrel kellene egy szobában dekkolni. Nem lenne gond, ha tudnám, hogy ez nem a piroslámpás negyed, nem lennék egyedül és legfőképp, nem félteném a kocsiban hagyni a cuccomat, így ez kiejtve. Az A&O hotelsben jó árak vannak, zárt parkoló van, de nincs hely…kapufa. Már sötét van, kezd pezsegni az élet, előjönnek a zegzugokból az egyre furább emberek és lények. Még internethez kellene kerülnöm, de kocsi az utcán én meg egyre idegesebb vagyok. Kockáztatok, hátha nem nyomnak fel egy 17 éves senkinek nem kell autót. Ezek a törökök uralják a vendéglátást, az internetet és a mobilkereskedelmet. Nem baj, csak ócsó’ legyen. 0,50 eur\óra egészen kedvező a belvárosi 2 eur\órás árhoz képest. Gyorsan összeírom a címeket és az ingyen netet. Már mindennel megkínáltak, kurvával, sztriptíz bárral sőt melegmozival is…érted melegmozi. Semmi bajom velük, csak ne kelljen látni, hallani vagy akármilyen úton - módon tudomást venni róla…brrrrrr. Intéztem pár kedvező szálláshely felé telefont, de mind foglaltak, vagy drágák. Már egészen későre járt, mikor eldöntöttem, hogy visszamegyek a lyukba (drága de tré szállás). Mikor odaértem, le akartam rakni az autót és megláttam egy másik hotelt. Gondoltam megkérdem, bár annyira puccosnak tűnt, hogy esélytelennek könyveltem el. Meglepetésemre ez is 40 eur, viszont nettel és reggelivel. Erre nem mondhattam nemet ilyen későn és kimerülten. A szoba hatalmas 2 ágyas tiszta és szép. Külön fürdőszobával mindennel benne. Sajnos napi árak vannak, ez azt jelenti, hogy egyfolytában figyelik az árfolyamot és a szálláshelyek telítettségét illetve annak grafikonját és abból számolják ki az aznapi összeget. Az autót leparkoltam, de reggel el kell vele álljak, mivel 8-tól vontatnak. És mivel Hamburgban nem szaroznak, hanem viszik az autót, mint a huzat, így inkább felkelek korábban helyet keresni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hamburgerbala.blog.hu/api/trackback/id/tr252719931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása